מיצוי זכויות רפואיות

כדי למצות את הזכויות הרפואיות שלכם עליכם לפנות לגוף שזו ההתמחות שלו וידע כיצד להתנהל אל מול חברות הביטוח ורשויות המדינה .
במקרים בהם אדם נפגע או חלה במקום העובדה עליו לפעול כדי לקבל קצבה חודשית ושלל הטבות .
באמצעות החברות למימוש זכויות רפואיות הוא יוכל לעשות זאת בצורה הטובה ביותר מכוון והם עובדות עם אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה שזו ההתמחות שלהם ובאמצעות הכלים והידע שלהם בנוסף למוחים הפ מפעילים בעצם מנגנון שלם שעובד בשבילכם בכדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר ולמקסם את מה שתקבלו .
חשוב לציין עורכי דין עושים את אותו העבודה רק שהם גם יכולים לייצג אתכם בבית משפט .

ההבדל בין התנהלות מול הראשויות וחברות הביטוח בצורה עצמאית לבין העזרות בגוף שזו ההתמחות שלו יכולה לבוא לידי ביטוי בהבדלים של מאות אחוזים בתשלומים!

ההמלצה שלנו היא לערוך שיעורי בית ולבדוק כל גוף שאיתו אתם עומדים לעבוד מכוון ואין דרך חזרה לאחר הפניה למימוש הזכויות שלכם .

במקרים בהם אתם לא בטוחים אם אתם עומדים בתנאים לקבלת פיצויים אנו מציעים ללכת ליעוץ אצל כמה חברות ולהבין מה המצב שלכם ואיך הכי כדי להתקדם .
חשוב לציין שלחברות יש אינטרס כמובן שתעשו זאת דרכם מהסיבה הפשוטה שהם גוזרות קופון מתוך הפיצויים שאתם תקבלו כך שכמה שהפיצוי יהיה גדול יותר כך הם ירווחיו יותר .

אודות המחבר
משרד עו"ד כפיר דיין דובב
משרד עו"ד כפיר דיין דובב

עו”ד כפיר דיין דובב עוסק כעו”ד תביעות אובדן כושר עבודה, עו”ד רשלנות רפואית, תביעות סיעוד, דיני עבודה וביטוח פנסיוני. מייסד המשרד עו”ד דיין דובב שימש משך שנים רבות כמנהל בכיר באחד ממנהלי ההסדרים הפנסיוניים הגדולים במשק וכן בסוכנויות ביטוח פרטיות, ומכיר את התחום לפרטי פרטיו גם בצדו המשפטי וגם בצדו המעשי.

עו”ד דיין דובב ליווה מאות רבות של הליכים בתחומי תביעות ביטוח, רשלנות רפואית ודיני עבודה. עו”ד דיין דובב מרצה במכללת פרקטיכל המקיימת קורסים מקצועיים לעורכי דין פעילים.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
מיצוי זכויות רפואיות – מה אתם יכולים להשיג?

מיצוי זכויות רפואיות הוא תהליך מורכב. למרות שזכויות רפואיות הן זכויות שמגיעות לכם על פי חוק, לא במקרה משתמשים במונח "מיצוי זכויות". הכוונה היא לכך שאם לא תדאגו למצות את כל הזכויות הרפואיות שלכם, יהיה פער בין מה שמגיע לכם לבין מה שתקבלו – אם בכלל תקבלו.

עו''ד כפיר דיין דובב
עו”ד זכויות רפואיות כפיר דיין דובב

משרד עו"ד כפיר דיין דובב שם לו למטרה להילחם את מלחמתכם. אנו נרתום את הניסיון והידע המקצועי שלנו על מנת לוודא כי זכויותיכם נשמרות, נסייע לכם לקבל את הכספים המגיעים לכם, ונפעל בנחישות חסרת פשרות לקבלת הפיצוי המרבי עבורכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?