חוות דעת רפואית – כך תשיגו את המסמך הכי חשוב לכם

קשה לכם לבצע פעולות מסוימות, אתם סובלים מאוד ומוגבלים מאוד – אבל למרות הסבל והמגבלות, אתם לא מקבלים קצבת נכות או שלא נקבעו לכם אחוזי נכות מספיקים? אתם לא לבד, וכנראה שכדי לממש את הזכויות הרפואיות שלכם, תצטרכו להילחם עליהן. בין היתר, תצטרכו להציג חוות דעת רפואית.

לא צריך להיות חכם גדול כדי להבין מה רמת החשיבות שיש לחוות דעת רפואית עבור מי שמעוניין במימוש הזכויות הרפואיות שלו. לעתים קרובות, יש לחוות הדעת הזאת משקל מכריע בקביעת הזכאות לאחוזי הנכות וכל המשתמע מכך.

לכן, חוות דעת רפואית חייבת להיות בראש ובראשונה אמינה, כך שמי שקורא אותה יידע שהכותב הוא איש מקצוע שאפשר לסמוך עליו והאבחנה שלו מדויקת.

בחוות הדעת שלו, הרופא למעשה יספק מידע קריטי לגבי הקריטריונים שהחולה עונה עליהם ואחוזי הנכות שייגזרו מכך. כמובן, חוות הדעת שלו תשפוך אור על השאלה האם המגבלה של אותו אדם על היכולת שלו לעבוד. במילים אחרות, זו הדרך להגדיר את רמת אובדן כושר העבודה.

חוות דעת רפואית – לשם מה אתם זקוקים לה?

חוות דעת זו מוצגת בפני ועדה רפואית של הביטוח הלאומי, ויכולה כמובן גם להיות מוצגת בפני שופט בבית משפט.

בכל מקרה, חשוב מאוד לבחור נכון ברופא שינסח את חוות הדעת – גם בהיבט המקצועי-רפואי שלו כרופא וגם בהיבט של ההיכרות שלו עם הגוף שאליו חוות הדעת מגיעה. על הרופא לכתוב חוות דעת מנומקת, איכותית ומעמיקה, כדי שהנכה או החולה יקבל את מלוא קצבת הנכות המתאימה והמגיעה לו.

חוות דעת – איך מאתרים את הרופא המתאים?

איך מאתרים את הגורמים המתאימים ואיך מוודאים שהמסמך שאתם מקבלים מתאים עומד בכל הדרישות מחוות דעת איכותית ויסודית? לשם כך מומלץ לפנות למי שבאמת מתמחה בכך וכבר דאג לחוות דעת רפואיות עבור אנשים רבים שהצליחו לממש את הזכויות הרפואיות שלהם.

חוות דעת כזאת מתבססת על בדיקות יסודיות ומנוסחת ע"י רופאים מומחים שיש להם ידע וניסיון בוועדות רפואיות. מדובר ברופאים מהשורה הראשונה, ביניהם פסיכולוגים קליניים, מנהלי בתי חולים ומנהלי מחלקות.

מי שנעזר בנבחרת כזאת, מגדיל משמעותית את הסיכוי לקבל את הקצבה המקסימלית ולחסוך לעצמו הרבה עוגמת נפש בהתמודדות מול הביטוח הלאומי או מול גופים אחרים.

חוות דעת מקצועית מסוג זה תהיה מסמך שתוכלו לגשת איתו בלב שקט לביטוח הלאומי, למשרד השיכון, למשרד הביטחון, לעובדים סוציאליים, למשרד הרווחה ועוד.

שווה לקבל ייעוץ, ללא עלות וללא התחייבות, עם מומחה למימוש זכויות רפואיות שיוכל לטפל בכל הנושא של חוות דעת רפואית באופן מיטבי.

מתלבטים לגבי חוות דעת רפואית? צרו קשר לייעוץ ראשוני

עוד כתבות שיעניינו אתכם על מימוש זכויות רפואיות

אודות המחבר
משרד עו"ד כפיר דיין דובב
משרד עו"ד כפיר דיין דובב

עו”ד כפיר דיין דובב עוסק כעו”ד תביעות אובדן כושר עבודה, עו”ד רשלנות רפואית, תביעות סיעוד, דיני עבודה וביטוח פנסיוני. מייסד המשרד עו”ד דיין דובב שימש משך שנים רבות כמנהל בכיר באחד ממנהלי ההסדרים הפנסיוניים הגדולים במשק וכן בסוכנויות ביטוח פרטיות, ומכיר את התחום לפרטי פרטיו גם בצדו המשפטי וגם בצדו המעשי.

עו”ד דיין דובב ליווה מאות רבות של הליכים בתחומי תביעות ביטוח, רשלנות רפואית ודיני עבודה. עו”ד דיין דובב מרצה במכללת פרקטיכל המקיימת קורסים מקצועיים לעורכי דין פעילים.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
ביטוח לאומי נכות ילדים

מדינת ישראל מעמידה באמצעות המוסד לביטוח לאומי, סעדים שונים למשפחות עם ילד נכה או ילדים נכים. בסקירה להלן נסביר אילו זכויות מקנה בביטוח לאומי נכות

גמלת ילד נכה אוטיזם

ילדים המאובחנים כמי שנמצאים על הספקטרום האוטיסטי, עשויים להיות זכאים לקבלת גמלת ילד נכה אוטיזם מהמוסד לביטוח לאומי מדי חודש, באמצעות הוריהם. תכליתה של גמלה

נכות ילדים

גידול ילד נכה הוא אתגר לא פשוט ולכן החוק הביטוח הלאומי בישראל, מעמיד לרשות הילד הנכה ובני משפחתו מגוון סעדים. במדריך זה נפרט אודות הזכויות

תשלום רטרואקטיבי ילד נכה

ישנם מקרים שבהם קצבת ילד נכה ניתנת לקבלה גם עבור התקופה שקדמה להגשת התביעה בפועל. בשורות הבאות נסביר מהם התנאים לקבלת תשלום רטרואקטיבי ילד נכה

עו''ד כפיר דיין דובב
עו”ד זכויות רפואיות כפיר דיין דובב

משרד עו"ד כפיר דיין דובב שם לו למטרה להילחם את מלחמתכם. אנו נרתום את הניסיון והידע המקצועי שלנו על מנת לוודא כי זכויותיכם נשמרות, נסייע לכם לקבל את הכספים המגיעים לכם, ונפעל בנחישות חסרת פשרות לקבלת הפיצוי המרבי עבורכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?