איך אני בוחר עו"ד לתאונות עבודה?

תאונות עבודה יכולות לקרות לכל אחד מאיתנו. מדובר באירוע מטלטל ומאתגר, שלעתים קרובות משאיר אנשים לא רק עם צלקות פיזיים ורגשיות, אלא כרוך גם בהתמודדות כלכלית לא פשוטה. במידה ונקלעתם לסיטואציה כזאת, חשוב שלא תהיו לבד, אלא תקבלו ייצוג משפטי מעורך דין המתמחה בתאונות עבודה. בחירת עורך הדין מתאים יכולה לעשות הבדל משמעותי בתוצאות של התיק שלכם. קבלו כאן רשימת גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון בעת ​​בחירת עורך דין המתמחה בתאונות עבודה.

 

מומחיות וניסיון

כאשר בוחרים עורך דין שייצג אתכם בתיק תאונת עבודה, חשוב להתקשר עם מישהו בעל ניסיון בתחום הספציפי הזה. תיקי תאונות עבודה כרוכים במורכבויות משפטיות שונות, לרבות חוקי פיצויים לעובדים, חבות מעבידים וענייני ביטוח. לכן, עליכם להעסיק עורך דין המתמחה בתחום ובעל רקורד מוכח בטיפול מוצלח בתיקי תאונות עבודה כמו משרד עו"ד אונגר שויגמן.

 

מוניטין

אחת הדרכים הטובות ביותר להעריך את כשירותו של עורך דין היא לבחון את המוניטין והרקורד שלו. חפשו ביקורות והמלצות באינטרנט. בנוסף, תשקלו לבדוק אם נגד עורך הדין הוגשו פעולות משמעתיות או תלונות כלשהן. יש סיכוי גבוה יותר שעורך דין בעל מוניטין טוב יספק לכם את הייצוג המשפטי הנכון.

 

המלצות של לקוחות

בנוסף לבדיקת ביקורות באינטרנט, המלצות וסיפורי הצלחה, כדאי גם לבקש מעורך הדין המלצות מלקוחות. שיחה עם לקוחות קודמים שעברו מקרים דומים יכולה לספק לכם מידע חשוב אודות מקצועיות, תקשורת וניסיון של עורך הדין והבנה טובה יותר למה לצפות במהלך העבודה איתו.

 

משאבים זמינים

במקרים מסוימים טיפול בתיקי תאונות עבודה דורש חקירה מקיפה, איסוף ראיות ועבודה עם מומחים שונים מתחום הרפואה ומומחים לשחזור תאונות. לכן, חשוב לבחור עורך דין שיש לו את המשאבים הדרושים לטפל במקרה שלכם בצורה יעילה ולשפר משמעותית את הסיכויים שלכם לתוצאה מוצלחת בתיק.

 

תקשורת וזמינות

תקשורת אפקטיבית היא היבט מרכזי ביחסי עורך דין – לקוח. טרם ההתקשרות עם עורך דין, וודאו שהוא קשוב, נגיש וזמין. תראו באיזה אופן הוא חוזר אליכם עם תשובות, משיב למיילים ומעדכן אתכם בכל המידע הרלוונטי. תקשורת ברורה ופתוחה תאפשר לכם להיות מעודכנים באופן מלא לגבי הזכויות והאפשרויות המשפטיות שלכם לאורך כל התהליך.

 

שכר טרחה והוצאות נוספות

חשוב להבין את מבנה שכר הטרחה של עורך דין. רוב עורכי הדין לתאונות עבודה עובדים על בסיס אחוזים ומקבלים תשלום רק בתום התביעה והזכייה. חשוב שתסכמו מראש איזה אחוז מהסכומים שתקבלו, תצטרכו להעביר לעורך הדין ומהן העלויות הנוספות שתהיו חייבים לשלם, כגון אגרות בית משפט או שכר טרחת עדים מומחים. ודאו שיש לכם הבנה ברורה של כל ההיבטים הפיננסיים של התביעה.

 

קשר אישי ואמון

תביעה בתיק תאונת עבודה יכולה להיות תהליך ארוך ומאתגר ולכן חשוב לבחור עורך דין איתו נוח ונעים לכם לעבוד ואתם נותנים בו אמון מלא. נסו כבר בפגישת הייעוץ הראשונה להרגיש אם זה האדם המתאים ביותר לייצוג שלכם.

 

סיכום

בחירת עורך דין המתמחה בתאונות עבודה היא החלטה משמעותית שיכולה להשפיע רבות על תוצאת התביעה שלכם. על מנת לקבל את ההחלטה הנכונה, עליכם להתחשב במספר גורמים מרכזיים כגון מומחיות, מוניטין, משאבים, תקשורת, גובה שכר טרחה, קשר אישי ורמת אמון שאתם נותנים בעורך דין. זכרו לעשות בדיקה יסודית, לקבוע פגישת היכרות, לשוחח עם אנשים שהתנסו בעבודה עם עורך הדין בעבר ולסמוך על האינסטינקטים שלכם. עם הייצוג המשפטי הנכון, תוכלו לצלוח את תהליך התביעה ולזכות בפיצויים המגיעים לכם.

איך אני בוחר עו"ד לתאונות עבודה

אודות המחבר
משרד עו"ד כפיר דיין דובב
משרד עו"ד כפיר דיין דובב

עו”ד כפיר דיין דובב עוסק כעו”ד תביעות אובדן כושר עבודה, עו”ד רשלנות רפואית, תביעות סיעוד, דיני עבודה וביטוח פנסיוני. מייסד המשרד עו”ד דיין דובב שימש משך שנים רבות כמנהל בכיר באחד ממנהלי ההסדרים הפנסיוניים הגדולים במשק וכן בסוכנויות ביטוח פרטיות, ומכיר את התחום לפרטי פרטיו גם בצדו המשפטי וגם בצדו המעשי.

עו”ד דיין דובב ליווה מאות רבות של הליכים בתחומי תביעות ביטוח, רשלנות רפואית ודיני עבודה. עו”ד דיין דובב מרצה במכללת פרקטיכל המקיימת קורסים מקצועיים לעורכי דין פעילים.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
מה ההבדל בין הליך גישור להליך בוררות?

סכסוכים משפטיים ומחלוקות עסקיות הם חלק בלתי נפרד מהחיים המודרניים. ברם, לעיתים קרובות הליכים משפטיים פורמליים הם יקרים, ממושכים ומתסכלים. במאמר זה נבחן את ההבדלים

הוזמנתי לחקירת מצ"ח מה עושים?

חקירת מצ״ח היא עניין נפוץ למדי. קורה וחייל נקלע למצב לא פשוט כזה או אחר המצריך חקירה. באופן עקרון מצ״ח רשאים לפתוח חקירה נגד כל

עו''ד כפיר דיין דובב
עו”ד זכויות רפואיות כפיר דיין דובב

משרד עו"ד כפיר דיין דובב שם לו למטרה להילחם את מלחמתכם. אנו נרתום את הניסיון והידע המקצועי שלנו על מנת לוודא כי זכויותיכם נשמרות, נסייע לכם לקבל את הכספים המגיעים לכם, ונפעל בנחישות חסרת פשרות לקבלת הפיצוי המרבי עבורכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?