מימוש זכויות רפואיות

אם אתם סובלים ממחלה או מנכות, ייתכן שמגיעה לכם קצבת נכות ו/או פיצוי מהביטוח הלאומי, מחברות ביטוח ועוד. אולי מגיע לכם גם פטור ממס הכנסה, תג חניה לרכב נכה ועוד. כל אלה הם חלק מהזכויות שלכם – אבל מימוש זכויות רפואיות הוא עסק מורכב. כאן תקבלו את כל המידע

אודות המחבר
משרד עו"ד רשלנות רפואית
משרד עו"ד רשלנות רפואית

עו”ד כפיר דיין דובב עוסק כעו”ד תביעות אובדן כושר עבודה, עו”ד רשלנות רפואית, תביעות סיעוד, דיני עבודה וביטוח פנסיוני. מייסד המשרד עו”ד דיין דובב שימש משך שנים רבות כמנהל בכיר באחד ממנהלי ההסדרים הפנסיוניים הגדולים במשק וכן בסוכנויות ביטוח פרטיות, ומכיר את התחום לפרטי פרטיו גם בצדו המשפטי וגם בצדו המעשי.

עו”ד דיין דובב ליווה מאות רבות של הליכים בתחומי תביעות ביטוח, רשלנות רפואית ודיני עבודה. עו”ד דיין דובב מרצה במכללת פרקטיכל המקיימת קורסים מקצועיים לעורכי דין פעילים.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף בנושא

הכל על פיברומיאלגיה ושמן CBD

מחלות שונות ורבות משפיעות בצורות שונות על גוף האדם. חלקן מחייבות טיפולים מסוימים, חלקן זמניות עד מעבר הסימפטומים וחלקן פתירות באמצעות שילוב של שמירה על

זכויות חולי סרטן בביטוח לאומי ובכלל

זכויות חולי סרטן בביטוח לאומי יכולות לכלול קצבת נכות, קצבת שירותים מיוחדים או גמלת סיעוד. אם אתם או בני משפחתכם מתמודדים עם סרטן, אל תוותרו על מה שמגיע לכם

זכויות רפואיות – מה זה בכלל?

כאשר מדברים על מימוש זכויות, הכוונה היא פשוט שתקבלו את הכסף שמגיע לכם מגופים שלא תמיד ממהרים לתת אותו. אם יש לכם מגבלה גופנית שמגבילה אתכם, או אם מצבכם הרפואי הידרדר למשל – ייתכן שמגיע לכם פיצוי. אולי אפילו מגיעה לכם קצבה קבועה, סיוע או פטור ממס הכנסה.

הגשת ערר על החלטת ועדה רפואית בנוגע לנכות כללית: מה צריך לדעת?

ניתן להגיש ערר לגבי שיעור אחוזי הנכות הרפואית ולגבי תאריך תחילת הנכות שקבעה הוועדה הרפואית.
בשלב זה, ניתן להביא בפני הוועדה הרפואית לעררים גם מסמכים שכבר הוגשו לוועדה הרפואית הראשונה וגם מסמכים חדשים או חוות דעת רפואיות חדשות.

איך מתנהלת ועדה רפואית של הביטוח הלאומי?

לא במקרה הרבה מאוד אנשים חוששים להופיע בפני ועדה רפואית. מדובר במעמד מלחיץ שבו המבקש נמצא בעמדת נחיתות. הוא לא מורגל במצבים כאלה, והשאלות לעתים מביכות אותו או מבלבלות אותו.

מיצוי זכויות רפואיות – מה אתם יכולים להשיג?​

לעתים נדמה שמיצוי זכויות רפואיות הוא תהליך שמיועד רק לקבלת קצבה או פיצוי מביטוח לאומי, אבל זה ממש לא נכון. חברות הביטוח נוהגות גם הן להערים קשיים על מבוטחים כדי להימנע מלתת להם את הכסף שמגיע להם. לפעמים מדובר באלפי שקלים בודדים ולפעמים בהרבה יותר כסף.

מיצוי זכויות רפואיות – מה אתם יכולים להשיג?

מיצוי זכויות רפואיות הוא תהליך מורכב. למרות שזכויות רפואיות הן זכויות שמגיעות לכם על פי חוק, לא במקרה משתמשים במונח "מיצוי זכויות". הכוונה היא לכך שאם לא תדאגו למצות את כל הזכויות הרפואיות שלכם, יהיה פער בין מה שמגיע לכם לבין מה שתקבלו – אם בכלל תקבלו.

מיצוי זכויות רפואיות

ההבדל בין התנהלות מול הרשויות וחברות הביטוח בצורה עצמאית לבין העזרות בגוף שזו ההתמחות שלו יכולה לבוא לידי ביטוי בהבדלים של מאות אחוזים בתשלומים!

מימוש זכויות – מדריך

מימוש זכויות רפואיות מאגד בתוכו מספר נושאים שברובם מתמודד האזרח כנגד המדינה והרשויות בראשם הביטוח הלאומי .
במקרים בהם אדם נפגע בתאונה או חלה ואינו יודע כיצד עליו לפעול כדי לקבל את הפיצויים וההטבות אשר מגיעות לו.

עו''ד כפיר דיין דובב
עו”ד זכויות רפואיות כפיר דיין דובב

משרד עו"ד כפיר דיין דובב שם לו למטרה להילחם את מלחמתכם. אנו נרתום את הניסיון והידע המקצועי שלנו על מנת לוודא כי זכויותיכם נשמרות, נסייע לכם לקבל את הכספים המגיעים לכם, ונפעל בנחישות חסרת פשרות לקבלת הפיצוי המרבי עבורכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?