איך תדעו אם מגיע לכם כסף בעקבות פציעה?

נפצעתם בתאונת עבודה או כל תקרית לא נעימה אחרת ואתם רוצים לדעת אם אתם יכולים לקבל על כך כסף. חשוב שתכירו את הנושא, כיוון שעל פציעות שונות ניתן לקבל כסף רב. כאן נסקור את המקרים המזכים קבלת פיצויים בעקבות פגיעה. למרות הזכויות הקיימות, חשוב לזכור כי תצטרכו לתבוע את קבלתן והן לא תינתנה באופן אוטומטי. לצורך כך ההמלצה הרווחת והצודקת(!), היא להיעזר בעורך דין מומחה בנזקי גוף ובתאונות עבודה.

 

פציעה במסגרת העבודה

פציעה שהתרחשה במהלך יום עבודה במקום העבודה עשויה לזכות את העובד בפיצויים המגיעים לו על פי חוק, מהמוסד לביטוח הלאומי ומחברת הביטוח המבטחת אותו ואת מעסיקו. תאונות עבודה הן לא תאונות צפויות וכל מעסיק מחויב לבטח את עובדיו מפני נזקים כאלו. כדי לקבל את הזכויות המגיעות לכם מפציעה שהתרחשה במהלך יום עבודה, חפשו עו"ד לתאונות עבודה מומחה בתחומו כדי שתקבלו את כל מה שמגיע לכם, עד לשקל האחרון.

 

פציעה בתאונת דרכים

תאונת דרכים בישראל היא לא מאורע נדיר לצערנו. פציעה בתאונת דרכים עלולה להוביל לנזקי גוף משמעותיים. אם נפצעתם בתאונת דרכים מרכב שלא בבעלותכם, נהג הרכב יחויב לשלם לכם פיצויים בגין התאונה על נזקי הגוף שנגרמו. על פי חוק כל רכב מבוטח בביטוח רכב ולכן החברה המבטחת היא זו שתשלם את עלויות הפיצויים הנדרשים לנזקי גוף. גם תביעה בעקבות פציעה מתאונת דרכים מחייבת ליווי משפטי של עורך דין לקבלת הזכויות כנדרש.

 

פציעה בתאונת דרכים בדרך לעבודה

עובד שנפגע בדרכו לעבודה או בדרכו חזרה ממנה, יכול לקבל פיצויים בגין תאונת עבודה. תאונת דרכים כזו היא תאונת עבודה כל עוד והעובד נסע אל מקום העבודה וחזר ממנה ללא שילוב סידורים נוספים באמצע. עם עורך דין מומחה לתאונות עבודה יהיה לכם קל יותר לקבל את המגיע לכם.

 

פציעה בבית עסק

אם נפצעתם במקום אחר כמו חנות או כל עסק אחר, תוכלו לתבוע פיצויים ממפעיל המקום. מרבית העסקים מבטחים את עצמם מפני ביטוח צד ג' וכך גם לקוחות השוהים בבית העסק זכאים לקבל פיצוי בגין פציעה בהתרחשה במקום המבוטח.

 

עורך דין יסייע לכם בהגשת תביעה

כל פציעה עלולה להיות מלווה בגרימת נכות מסוימת. כדי לקבל אחוזי נכות מוכרים מהמוסד לביטוח לאומי חשוב להגיש על כך בקשה כמה שיותר קרוב למועד הפציעה. נכות יכולה להתקבל באופן זמני או אפילו לצמיתות. הכל תלוי ברמת הפגיעה. עורך דין מומחה לנזקי גוף יסייע לכם בהגשת תביעה לביטוח לאומי לקביעת אחוזי נכות כפי שמגיע לכם על פי דין.

 

לסיכום

כמעט כל פציעה בישראל יכולה לזכות את הנפצע בפיצויים כספיים. כדי לברר את זכאותכם בקבלת פיצויים כספיים בגין כל פציעה שהיא, מומלץ לפנות לעורך דין מומחה בנזקי גוף.

שופט

 

אודות המחבר
משרד עו"ד כפיר דיין דובב
משרד עו"ד כפיר דיין דובב

עו”ד כפיר דיין דובב עוסק כעו”ד תביעות אובדן כושר עבודה, עו”ד רשלנות רפואית, תביעות סיעוד, דיני עבודה וביטוח פנסיוני. מייסד המשרד עו”ד דיין דובב שימש משך שנים רבות כמנהל בכיר באחד ממנהלי ההסדרים הפנסיוניים הגדולים במשק וכן בסוכנויות ביטוח פרטיות, ומכיר את התחום לפרטי פרטיו גם בצדו המשפטי וגם בצדו המעשי.

עו”ד דיין דובב ליווה מאות רבות של הליכים בתחומי תביעות ביטוח, רשלנות רפואית ודיני עבודה. עו”ד דיין דובב מרצה במכללת פרקטיכל המקיימת קורסים מקצועיים לעורכי דין פעילים.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
מה ההבדל בין הליך גישור להליך בוררות?

סכסוכים משפטיים ומחלוקות עסקיות הם חלק בלתי נפרד מהחיים המודרניים. ברם, לעיתים קרובות הליכים משפטיים פורמליים הם יקרים, ממושכים ומתסכלים. במאמר זה נבחן את ההבדלים

הוזמנתי לחקירת מצ"ח מה עושים?

חקירת מצ״ח היא עניין נפוץ למדי. קורה וחייל נקלע למצב לא פשוט כזה או אחר המצריך חקירה. באופן עקרון מצ״ח רשאים לפתוח חקירה נגד כל

איך אני בוחר עו"ד לתאונות עבודה?

תאונות עבודה יכולות לקרות לכל אחד מאיתנו. מדובר באירוע מטלטל ומאתגר, שלעתים קרובות משאיר אנשים לא רק עם צלקות פיזיים ורגשיות, אלא כרוך גם בהתמודדות

עו''ד כפיר דיין דובב
עו”ד זכויות רפואיות כפיר דיין דובב

משרד עו"ד כפיר דיין דובב שם לו למטרה להילחם את מלחמתכם. אנו נרתום את הניסיון והידע המקצועי שלנו על מנת לוודא כי זכויותיכם נשמרות, נסייע לכם לקבל את הכספים המגיעים לכם, ונפעל בנחישות חסרת פשרות לקבלת הפיצוי המרבי עבורכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?