אילו מסמכים חשוב לשמור לקבלת פיצויים לאחר תאונת דרכים

אם עברתם תאונת דרכים כנראה שאתם מצויים בחוסר אונים ורוצים להבין מה אתם צריכים לעשות כדי לקבל את הזכויות שמגיעות לכם. בהתאם, אתם יודעים לדעת איך אתם יכולים לקבל החזרים על הנזק שנגרם בתאונה. לשם כך, חשוב להבין אילו מסמכים חשוב לשמור לצורך פיצוי לאחר תאונת דרכים כדי להבטיח שתקבלו את הפיצויים המגיעים לכם. במאמר זה, נסקור את המסמכים שחשוב לשמור עבור פיצוי לאחר תאונת דרכים כדי לעזור לכם לקבל את הפיצויים אשר מגיעים לכם לאחר תאונת דרכים.

 

1. דוחות משטרתיים

כדי להגיש תביעות פיצויים תאונות דרכים, עליכם לאסוף מספר מסמכים. אחד המסמכים החשובים ביותר שיש לשמור לצורך פיצוי לאחר תאונת דרכים הוא דו"ח המשטרה. מדובר במסמך רשמי שהוכן על ידי המשטרה לאחר תאונה. דו"ח המשטרה יכיל מידע חשוב על התאונה, לרבות תאריך, שעה, מיקום ונסיבות התאונה. הוא יכלול גם מידע על כלי הרכב המעורבים בתאונה והנהגים והנוסעים וכן עדים לתאונה. דו"ח המשטרה הוא ראיה חשובה שיכולה לסייע בביסוס אשם ונזקים במקרה של תאונת דרכים.

 

2. מידע על הביטוח שלכם ושל הנהג

מסמך חשוב נוסף שיש לשמור לצורך פיצוי לאחר תאונת דרכים הוא פרטי הביטוח של הנהג השני. זה כולל את חברת הביטוח של הנהג האחר, מספר פוליסה ופרטי יצירת קשר. חשוב לקבל מידע זה בזירת התאונה, שכן יהיה צורך להגיש תביעה מול חברת הביטוח של הנהג השני. כמו כן, מומלץ לשמור עותק של פרטי הביטוח שלכם, כולל מספר הפוליסה ופרטי ההתקשרות שלכם, למקרה שזה נחוץ לתביעה.

תיעוד רפואי

3. תיעוד רפואי

אם נפצעת בתאונת דרכים, חשוב לשמור עותק של התיעוד הרפואי שלכם. זה כולל את כל המסמכים הקשורים לאבחון, הטיפול והפרוגנוזה שלכם. ניתן להשתמש ברשומות רפואיות כדי לקבוע את היקף הפציעות שלכם ואת עלויות הטיפול הרפואי שלכם. הם יכולים לשמש גם כדי לבסס את הקשר בין הפציעות שלכם לתאונת הדרכים. חשוב לשמור תיעוד מלא ומדויק של הטיפול הרפואי שלכם כדי לתמוך בתביעתך לפיצוי.

 

4. קבלות על הוצאות

מסמך נוסף שחשוב לשמור לפיצוי לאחר תאונת דרכים הוא קבלות וחשבונות עבור כל הוצאה שנגרמת לכם כתוצאה מהתאונה. זה עשוי לכלול קבלות על טיפול רפואי, מרשמים, הובלה והוצאות אחרות. חשוב לשמור על רישום מלא ומדויק כדי שתפוצו במלוא הסכום ולא תצאו בחסרון כיס והפסדים. בהמשך, תצטרכו לספק עותקים של קבלות וחשבונות אלה לחברת הביטוח שלכם או לחברת הביטוח של הנהג האחר כחלק מתהליך התביעות.

 

לסיכום

ישנם מספר מסמכים שחשוב לשמור לפיצוי לאחר תאונת דרכים. אלו כוללים את דו"ח המשטרה, מידע ביטוחי, רישומים רפואיים, קבלות והצהרות עדים. באמצעות כל המסמכים הללו הסבירות שתקבלו שיפוי מחברת הביטוח שלכם עולה פלאים. בנוסף, הם יסייעו לייעל את התהליך ולהפוך אותו למהיר יותר.

ציוד משפטי

אודות המחבר
משרד עו"ד כפיר דיין דובב
משרד עו"ד כפיר דיין דובב

עו”ד כפיר דיין דובב עוסק כעו”ד תביעות אובדן כושר עבודה, עו”ד רשלנות רפואית, תביעות סיעוד, דיני עבודה וביטוח פנסיוני. מייסד המשרד עו”ד דיין דובב שימש משך שנים רבות כמנהל בכיר באחד ממנהלי ההסדרים הפנסיוניים הגדולים במשק וכן בסוכנויות ביטוח פרטיות, ומכיר את התחום לפרטי פרטיו גם בצדו המשפטי וגם בצדו המעשי.

עו”ד דיין דובב ליווה מאות רבות של הליכים בתחומי תביעות ביטוח, רשלנות רפואית ודיני עבודה. עו”ד דיין דובב מרצה במכללת פרקטיכל המקיימת קורסים מקצועיים לעורכי דין פעילים.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
מה ההבדל בין הליך גישור להליך בוררות?

סכסוכים משפטיים ומחלוקות עסקיות הם חלק בלתי נפרד מהחיים המודרניים. ברם, לעיתים קרובות הליכים משפטיים פורמליים הם יקרים, ממושכים ומתסכלים. במאמר זה נבחן את ההבדלים

הוזמנתי לחקירת מצ"ח מה עושים?

חקירת מצ״ח היא עניין נפוץ למדי. קורה וחייל נקלע למצב לא פשוט כזה או אחר המצריך חקירה. באופן עקרון מצ״ח רשאים לפתוח חקירה נגד כל

איך אני בוחר עו"ד לתאונות עבודה?

תאונות עבודה יכולות לקרות לכל אחד מאיתנו. מדובר באירוע מטלטל ומאתגר, שלעתים קרובות משאיר אנשים לא רק עם צלקות פיזיים ורגשיות, אלא כרוך גם בהתמודדות

עו''ד כפיר דיין דובב
עו”ד זכויות רפואיות כפיר דיין דובב

משרד עו"ד כפיר דיין דובב שם לו למטרה להילחם את מלחמתכם. אנו נרתום את הניסיון והידע המקצועי שלנו על מנת לוודא כי זכויותיכם נשמרות, נסייע לכם לקבל את הכספים המגיעים לכם, ונפעל בנחישות חסרת פשרות לקבלת הפיצוי המרבי עבורכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?