האם סוכך לרכב יכול לגרום לסכסוכי שכנים

מי שמתכנן לקנות סוכך לרכב, מוצא את עצמו לא פעם תר אחר מידע שלא נוגע בהכרח למפרט הסוכך. עובדה זו התגלתה לנו לאחרונה והחלטנו להוציא סדרת מדריכים מקיפה שתענה על שאלות נפוצות של מתעניינים ברכישה מסוג זה. אתם מוזמנים להישאר אתנו ולגלות הפעם האם התקנה של סוכך לרכב יכולה להוביל לסכסוך עם השכנים.

 

סוכך לרכב – בואו נכיר בו לרגע מקרוב

רגע לפני שנציג בפניכם את המסקנות שלנו בנושא, חשוב שתדעו למה אנחנו מתכוונים כשאנו אומרים "סוכך לרכב". הכוונה שלנו היא לסוכך איכותי שנרכש בחנות שמתמחה בסוגי הצללה שונים. אנו בוחרים לציין זאת, משום ששמענו על מקרים שבהם אנשים בחרו להתקין סוכך מאולתר והדבר אכן הביא בסופו של דבר לסכסוך שכנים. כך שחשוב להבדיל בין השניים בתור התחלה. כך יתאפשר לכם להבין את הנושא באופן מעמיק.

סוכך לרכב – בואו נכיר בו לרגע מקרוב

האם קיים מקרה שיכול להוביל לסכסוך בין שכנים?

אם נצא מנקודת הנחה שתבצעו התקנה של סוכך לרכב איכותי ומקצועי, כזה שנרכש בחנות ייעודית, אתם עלולים למצוא את עצמכם בסכסוך עם השכנים, ב – 2 מקרים. נפרט כעת על המקרה הראשון והוא עשוי לבוא לידי ביטוי במידה ותתקינו את הסוכך בחניה שאינה שלכם על פי הטאבו. שכן, השכנים עלולים להתרעם על כך ובצדק. אם אתם רוצים להיות בטוחים שתבצעו התקנה שלא תגרום חלילה לסכסוך, עליכם לשים לב שזו מתבצעת בשטח שלכם בלבד.

האם קיים מקרה שיכול להוביל לסכסוך בין שכנים

מקרה שני שיכול להוביל לסכסוך עם השכנים

מקרה נוסף שעלול להוביל אתכם לסכסוך עם השכנים עשוי להתרחש במידה ויש לכם חניה משותפת. כלומר, אם רשומה בטאבו חניה אחת על שם שני שכנים. אם זה המצב אצלכם, עליכם לשוחח עם השכן שחולק עמכם את החניה ולבקש ממנו רשות להתקין את הסוכך. הרי לפי החוק, זו חניה שלו גם כן והוא צריך לקחת חלק בהחלטה שכזו.

 

בחירה בסוכך איכותי – כך תעשו זאת

המדריך הנוכחי צפוי להסתיים בעוד כמה שורות וזו ההזדמנות שלנו להציג בפניכם את הדרך הנכונה ביותר לרכישה של סוכך איכותי. אנו ממליצים לעשות זאת, כדי למנוע חלילה מצב שבו הסוכך יתפרק ויפריע לא רק לכם, אלא גם לשכנים שנמצאים בקרבת מקום.

ההמלצה שלנו היא לפנות אל שכנים שכבר יש להם סוכך ולשאול לדעתם. אם תרצו לערוך בירור מעמיק עוד יותר, תמיד תוכלו להיכנס ללשונית הביקורות של גוגל ולקרוא את חוות הדעת של לקוחות אחרים שקנו סוככים מאותה חברה.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את המצבים שעלולים להוביל לסכסוכים בין שכנים בעקבות התקנה של סוכך לרכב. כעת אתם יודעים כי תרחישים כאלה יכולים להתקיים במידה ולא תתחשבו בשכנים שלכם. אז תעשו לעצמכם ולהם טובה ותתחשבו בצרכים שלהם, כדי שתוכלו לחיות בשכנות טובה אחד עם השני.

האם סוכך לרכב יכול לגרום לסכסוכי שכנים

אודות המחבר
משרד עו"ד כפיר דיין דובב
משרד עו"ד כפיר דיין דובב

עו”ד כפיר דיין דובב עוסק כעו”ד תביעות אובדן כושר עבודה, עו”ד רשלנות רפואית, תביעות סיעוד, דיני עבודה וביטוח פנסיוני. מייסד המשרד עו”ד דיין דובב שימש משך שנים רבות כמנהל בכיר באחד ממנהלי ההסדרים הפנסיוניים הגדולים במשק וכן בסוכנויות ביטוח פרטיות, ומכיר את התחום לפרטי פרטיו גם בצדו המשפטי וגם בצדו המעשי.

עו”ד דיין דובב ליווה מאות רבות של הליכים בתחומי תביעות ביטוח, רשלנות רפואית ודיני עבודה. עו”ד דיין דובב מרצה במכללת פרקטיכל המקיימת קורסים מקצועיים לעורכי דין פעילים.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
עשיתם תאונה? אלה הדברים שחשוב לעשות

תאונות דרכים הן אירועים מלחיצים ולא נעימים. הן דורשות מאיתנו להתאפס מהר וכבר בזירת התאונה לבצע פעולות בירוקרטיות ולדאוג לעצמנו. יש מספר דברים שחשוב מאוד

החלטתם להתגרש? למדו מה עושים עכשיו

ההחלטה לסיים את הנישואים היא אחת ההחלטות המאתגרות ביותר, המסמנת את תחילתו של פרק משמעותי בחיים. אם החלטתם להתגרש, חשוב שתיגשו אל התהליך עם הבנה

עו''ד כפיר דיין דובב
עו”ד זכויות רפואיות כפיר דיין דובב

משרד עו"ד כפיר דיין דובב שם לו למטרה להילחם את מלחמתכם. אנו נרתום את הניסיון והידע המקצועי שלנו על מנת לוודא כי זכויותיכם נשמרות, נסייע לכם לקבל את הכספים המגיעים לכם, ונפעל בנחישות חסרת פשרות לקבלת הפיצוי המרבי עבורכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?