הייתה לכם שריפה בבית? כך תוודאו שאתם מקבלים את מה שמגיע לכם

בתקופה האחרונה אנו עדים להתעניינות רבה בכל הנוגע לקבלת זכויות שמגיעות לאנשים שביתם נשרף. שכן, זה עניין שאיננו למדים אודותיו בבית הספר או בתיכון. עובדה זו הובילה אותנו לבדוק את הנושא מקרוב ולהעלות מדריך מקצועי ומסודר שיציג את האינפורמציה החיונית בנושא. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתקבלו את כל מה שמגיע לכם לפי הקבוע בחוק.

 

הקדמה – תכירו את הגורם המקצועי שיסייע לכם

התמודדות עם בית שנשרף זה לא עניין של מה בכך. מדובר במצב שמצריך כוחות נפשיים. אנחנו כאן כדי ליידע אתכם שלא תצטרכו להתמודד עם התהליך המורכב בעצמכם. שכן, יש עורך דין שבקיא בכל הנוגע לנזקי שריפות. הוא יכול לסייע לכם לאורך הדרך בהתמודדות חברת הביטוח. חשוב לציין שמדובר בתהליך מורכב שמצריך סיוע בתחומים הבאים:

  • הגשת תביעה
  • הערכת נזקים
  • ניהול משא ומתן כדי לקבל את הפיצויים המתאימים

בשורות הבאות נציג בהרחבה את אופן ההתנהלות של עורך הדין, כדי שתוכלו להבין את החשיבות הגבוהה של הסיוע שיינתן מצדו.

בית נשרף

סיוע בהגשת תביעה לחברת הביטוח

אף אחד לא רוצה להתמודד עם חברות הביטוח באופן עצמאי. שכן, זה ידוע שהן מנסות לא פעם למצוא פרצה שתאפשר להן להתנער מהעברת פיצויים ללקוחותיהן. לכן, מומלץ להסתייע בשירותיו של עורך דין נזקי שריפה שמכיר בהליך מקרוב. נסביר שזה יסייע בתור התחלה בהבנת הפוליסה שרכשתם, כדי שניתן יהיה להעריך את הנזקים באופן מדויק ולנהל משא ומתן שיוביל לקבל פיצוי הולם.

 

חקירת מקור השריפה והערכת נזקים

חשוב לבדוק תחילה מהי סיבת השריפה. שכן, זהו תהליך בסיסי שמאפשר להגיש את התביעה המשפטית. עורך הדין יבצע את ההליך עבורכם תוך הסתייעות בגורמים חיצוניים שיאפשרו לקבוע את הסיבה להופעת השריפה. לאחר שעניין זה ייפתר, ניתן יהיה לבצע הערכה של הנזק שאירע לרכושכם. מדובר בהערכה מדויקת שתכלול את הריהוט, מוצרי החשמל, חפצים אישיים וכל דבר אחר שהיה בבית טרם השריפה.

 

ייצוג משפטי

עורך הדין ילווה אתכם בדיונים שיתקיימו בבית המשפט בשלבים מתקדמים של התביעה. חשוב לציין שלא תמיד יש צורך בהגעה לבית המשפט. מדובר במקרים שבהם יש מחלוקת ביניכם לבין חברת הביטוח. אם תמצאו את עצמכם בתרחיש שכזה, תוכלו לקבל ליווי מקצועי מצד עורך דין שיבטיח שתקבלו את הזכויות המגיעות לכם בהתאם לחוק.

 

השורה התחתונה

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הדרך שתאפשר לקבל את המגיע לכם בהתאם לקבוע בחוק. כעת אתם יודעים שתצטרכו לפנות לעורך דין מוסמך שבקיא בדיני שריפות. שכן, זה יסייע בהגשת התביעה לחברת הביטוח, יחקור את מקור השריפה, יבצע הערכת נזקים וייצג אתכם בבית המשפט בעת הצורך. בשלב זה נותר לכם רק לפנות לעורך דין שנחשב לשם דבר בתחום, כדי שתוכלו לקבל את הליווי המקצועי ביותר.

אש בבית

אודות המחבר
משרד עו"ד כפיר דיין דובב
משרד עו"ד כפיר דיין דובב

עו”ד כפיר דיין דובב עוסק כעו”ד תביעות אובדן כושר עבודה, עו”ד רשלנות רפואית, תביעות סיעוד, דיני עבודה וביטוח פנסיוני. מייסד המשרד עו”ד דיין דובב שימש משך שנים רבות כמנהל בכיר באחד ממנהלי ההסדרים הפנסיוניים הגדולים במשק וכן בסוכנויות ביטוח פרטיות, ומכיר את התחום לפרטי פרטיו גם בצדו המשפטי וגם בצדו המעשי.

עו”ד דיין דובב ליווה מאות רבות של הליכים בתחומי תביעות ביטוח, רשלנות רפואית ודיני עבודה. עו”ד דיין דובב מרצה במכללת פרקטיכל המקיימת קורסים מקצועיים לעורכי דין פעילים.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
עשיתם תאונה? אלה הדברים שחשוב לעשות

תאונות דרכים הן אירועים מלחיצים ולא נעימים. הן דורשות מאיתנו להתאפס מהר וכבר בזירת התאונה לבצע פעולות בירוקרטיות ולדאוג לעצמנו. יש מספר דברים שחשוב מאוד

החלטתם להתגרש? למדו מה עושים עכשיו

ההחלטה לסיים את הנישואים היא אחת ההחלטות המאתגרות ביותר, המסמנת את תחילתו של פרק משמעותי בחיים. אם החלטתם להתגרש, חשוב שתיגשו אל התהליך עם הבנה

4 חוקים שלא ידעתם על מצבר

המצבר הוא אחד החלקים הכי חשובים ברכב, אבל לא כולם יודעים שיש חוקים שנוגעים אליו. חלק מהחוקים הללו נוגעים למצבר בתור חלק ברכב, ואחרים דווקא

עו''ד כפיר דיין דובב
עו”ד זכויות רפואיות כפיר דיין דובב

משרד עו"ד כפיר דיין דובב שם לו למטרה להילחם את מלחמתכם. אנו נרתום את הניסיון והידע המקצועי שלנו על מנת לוודא כי זכויותיכם נשמרות, נסייע לכם לקבל את הכספים המגיעים לכם, ונפעל בנחישות חסרת פשרות לקבלת הפיצוי המרבי עבורכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?