הכל על המשפט הפלילי

תיבת ההודעות של המערכת שלנו התמלאה בימים האחרונים בהודעות רבות שכוללות בקשות מצד גולשים. מסתבר שיש מי שרוצים לקבל מידע אודות תחום המשפט. אנו סבורים שההתעניינות בנושא עלתה בעקבות סרט חדש ומצליח שעוסק בתחום המשפט הפלילי.

לכן, החלטנו להוציא סדרת מדריכים מקיפה שתציג בפני כל דורש את הפרטים הכי חמים על עולם המשפט הפלילי. הישארו אתנו ותצאו מומחים בנושא.

 

תכירו את המומחים בתחום המשפט הפלילי שסייעו בכתיבת המדריך

קוראים יקרים, אם קראתם בעבר את המדריכים שלנו, אתם בטח יודעים כי אנו פונים אל מומחים בתחום שבו אנו בוחרים לכתוב, כדי לקבל מידע עדכני ומהימן בנושא. הפעם, החלטנו לפנות אל מי שמצאו את עצמם בלב ליבו של הליך משפטי מהתחום הפלילי. הגענו אל אותם אנשים לאחר שערכנו סקר מקיף בנושא.

שלחנו אותו באמצעות הודעות וואצאפ לגורמים שונים. לשמחתנו, כ – 14 איש ענו על הסקר ומסרו לנו את כל הפרטים החשובים ביותר. אנו רוצים לנצל את ההזדמנות ולהודות להם. שכן, בזכותם, אנו יכולים לכתוב את המדריך הנוכחי שיענה על כל השאלות של הגולשים שלנו.

 

העובדה ה – 1 שאתם צריכים לדעת על המשפט הפלילי

אחת השאלות הנפוצות ביותר שנשלחו אלינו מספר רב של פעמים נוגעת להתנהלות של משפט פלילי. מסתבר שמשפט שכזה נפתח קודם כל בקריאה של כתב האישום באזני הנאשם. בית המשפט בעצם מסביר לנאשם את התוכן של כתב האישום במידה והוא רואה שיש בכך צורך.

ראוי לציין כי במקרים מסוימים, בית המשפט יכול להחליט שלא לעשות כך במידה ויש לנאשם סניגור. שכן, במצב שכזה, יכול להיות שהסנגור כבר קרא את כתב האישום בפני הנאשם והסביר לו את תוכנו.

 

העובדה ה – 2 שאתם צריכים לדעת על המשפט הפלילי

העובדה ה – 2 שאתם צריכים לדעת נוגעת לאישור ההודעה של הנאשם. לאחר שהוא שומע את כתב האישום, עליו לומר שהוא מאשר את הנאמר או לא. אם הנאשם אישר את ההודעה, הדברים שלו ושל הסנגור שלו יירשמו בפרוטוקול של בית המשפט.

 

העובדה ה – 3 שאתם צריכים לדעת על המשפט הפלילי

העובדה ה – 3 נוגעת לסיוע מצד עורך דין פלילי. גולשים רבים ביקשו לדעת אם יש צורך בסיוע מצד עורך דין פלילי במשפט מסוג זה. אנו מוכרחים לציין כי כל מי שסייעו לנו ומסרו מידע אודות המשפט הפלילי אמרו שהסתייעו בעורך דין פלילי. לדבריהם, חשוב מאוד לערוך בירור מקיף על עורך הדין הנבחר בתחילת ההליך. שכן, חשוב להיות בטוחים שמדובר במי שעונה על הקריטריונים הבאים:

  • בעל ניסיון רב בתחום
  • מקצוען
  • אמין

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לקבל את כל המידע שרציתם לדעת על המשפט הפלילי. כעת, כשיש בידיכם את כל הפרטים, נותר לכם רק לשלוח לנו שאלות נוספות, שנוכל להוציא מדריכים נוספים בסדרה.

משפט פלילי

אודות המחבר
משרד עו"ד כפיר דיין דובב
משרד עו"ד כפיר דיין דובב

עו”ד כפיר דיין דובב עוסק כעו”ד תביעות אובדן כושר עבודה, עו”ד רשלנות רפואית, תביעות סיעוד, דיני עבודה וביטוח פנסיוני. מייסד המשרד עו”ד דיין דובב שימש משך שנים רבות כמנהל בכיר באחד ממנהלי ההסדרים הפנסיוניים הגדולים במשק וכן בסוכנויות ביטוח פרטיות, ומכיר את התחום לפרטי פרטיו גם בצדו המשפטי וגם בצדו המעשי.

עו”ד דיין דובב ליווה מאות רבות של הליכים בתחומי תביעות ביטוח, רשלנות רפואית ודיני עבודה. עו”ד דיין דובב מרצה במכללת פרקטיכל המקיימת קורסים מקצועיים לעורכי דין פעילים.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
מה ההבדל בין הליך גישור להליך בוררות?

סכסוכים משפטיים ומחלוקות עסקיות הם חלק בלתי נפרד מהחיים המודרניים. ברם, לעיתים קרובות הליכים משפטיים פורמליים הם יקרים, ממושכים ומתסכלים. במאמר זה נבחן את ההבדלים

הוזמנתי לחקירת מצ"ח מה עושים?

חקירת מצ״ח היא עניין נפוץ למדי. קורה וחייל נקלע למצב לא פשוט כזה או אחר המצריך חקירה. באופן עקרון מצ״ח רשאים לפתוח חקירה נגד כל

איך אני בוחר עו"ד לתאונות עבודה?

תאונות עבודה יכולות לקרות לכל אחד מאיתנו. מדובר באירוע מטלטל ומאתגר, שלעתים קרובות משאיר אנשים לא רק עם צלקות פיזיים ורגשיות, אלא כרוך גם בהתמודדות

עו''ד כפיר דיין דובב
עו”ד זכויות רפואיות כפיר דיין דובב

משרד עו"ד כפיר דיין דובב שם לו למטרה להילחם את מלחמתכם. אנו נרתום את הניסיון והידע המקצועי שלנו על מנת לוודא כי זכויותיכם נשמרות, נסייע לכם לקבל את הכספים המגיעים לכם, ונפעל בנחישות חסרת פשרות לקבלת הפיצוי המרבי עבורכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?