ייעוץ משפטי עבור נפגעי רשלנות רפואית בהריון – זה מה שאתם צריכים לדעת

ייעוץ משפטי ניתן על ידי אנשי מקצוע מעולם המשפט, המחזיקים בידע הרלוונטי ובניסיון הדרוש למתן הייעוץ. ייעוץ זה יכול לסייע במקרים רבים ולעשות את ההבדל בין הליך משפטי מוצלח לכושל. במקרה של רשלנות רפואית בהיריון, שהיא אירוע משפטי לכל דבר ועניין, יש לקבל ייעוץ משפטי מקדים.  הנה מה שצריך לדעת על כך.

 

רגע לפני – רשלנות רפואית על פי החוק

רשלנות בהריון, רשלנות בניתוח, רשלנות באבחון סוכרת או רשלנות רפואית בטיפול בסרטן – כשמדברים על רשלנות רפואית, החוק לא מבדיל בין סוגים שונים של רשלנות. לפי החוק, רשלנות רפואית מוגדרת כמצב בו למטופל נגרם נזק משמעותי כתוצאה מפעולה שביצע גורם מטפל, מבלי שהאחרון נקט באמצעי הזהירות המחייבים או מבלי שהוא נהג לפי הנורמות המקצועיות המקובלות.

רשלנות בהריון

רשלנות רפואית בהיריון

רשלנות רפואית יכולה להיגרם לכן על ידי גורם מטפל כזה או אחר גם במהלך היריון. היריון הוא תהליך טבעי וארוך יחסית אצל נשים. במהלך התהליך הזה, האישה ההרה עוברת בדיקות שונות ונדרשת לעיתים לטיפולים שונים. פעולה רשלנית של גורם מהצוות המטפל יכולה להוביל לנזק משמעותי, אצל אותה אישה או אצל העובר שלה. מצב כזה יכול להיחשב לרשלנות רפואית.

 

מי נותן את הייעוץ המשפטי?

ייעוץ משפטי ניתן על ידי עורכי דין. עורכי הדין הם אנשי המקצוע המיומנים ביותר, בעלי הבקיאות האידיאלית והניסיון הרלוונטי בכל מה שקשור לסיטואציות משפטיות שונות בתחום התמחותם. ישנם עורכי דין שמתמחים באופן ספציפי ברשלנות רפואית. עורכי דין אלה יכולים לתת את הייעוץ המשפטי הרלוונטי בכל מה שקשור לרשלנות רפואית בהיריון, בעבור מקרים ספציפיים.

 

הבהרת המצב המשפטי

עורך דין יכול לסייע לכם בייעוץ המשפטי שהוא יעניק לכם, בכך שהוא יבהיר לכם את המצב המשפטי בו אתם נמצאים. ישנן נשים שנפגעות במהלך ההיריון שלהן, אך כתוצאה מחסור ידע או מבלבול הן לא יודעות האם מדובר ברשלנות רפואית, דבר שעו"ד יכול להסביר ולהבהיר.

רשלנות בהריון

ההבדל בין רשלנות ללא רשלנות

ישנם מצבים רבים בהם מטופל, בכל תחום כלשהו ניזוק, אך לא מדובר ברשלנות רפואית מבחינת לשון החוק. עורך דין רשלנות רפואית שמעניק ייעוץ משפטי יכול לסייע ללקוחה שלו להבין האם במקרה שלה מדובר ברשלנות או לא ברשלנות.

 

הערכת גובה התביעה

מי שחוותה רשלנות רפואית בהיריון זכאית להגיש תביעת פיצויים לפי החוק. זו הזכות המשמעותית ביותר של הנפגעת לצורך שיקום מצבה. עורך דין שמעניק ייעוץ ייבחן את המצב האישי של האישה ויעריך את גובה התביעה בפניה.

 

הכרת עורך דין

ייעוץ משפטי הוא לא רק השלב בו ניתן לקבל ייעוץ אובייקטיבי ומשפטי מאיש מקצוע מנוסה, אלא גם להכיר את עורך הדין שלכם. אם אתם הולכים לתביעת פיצויים, מדובר על תהליך ארוך, כך שכדאי לדעת מי מסייע לכם.

רשלנות בהריון

אודות המחבר
משרד עו"ד כפיר דיין דובב
משרד עו"ד כפיר דיין דובב

עו”ד כפיר דיין דובב עוסק כעו”ד תביעות אובדן כושר עבודה, עו”ד רשלנות רפואית, תביעות סיעוד, דיני עבודה וביטוח פנסיוני. מייסד המשרד עו”ד דיין דובב שימש משך שנים רבות כמנהל בכיר באחד ממנהלי ההסדרים הפנסיוניים הגדולים במשק וכן בסוכנויות ביטוח פרטיות, ומכיר את התחום לפרטי פרטיו גם בצדו המשפטי וגם בצדו המעשי.

עו”ד דיין דובב ליווה מאות רבות של הליכים בתחומי תביעות ביטוח, רשלנות רפואית ודיני עבודה. עו”ד דיין דובב מרצה במכללת פרקטיכל המקיימת קורסים מקצועיים לעורכי דין פעילים.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
עשיתם תאונה? אלה הדברים שחשוב לעשות

תאונות דרכים הן אירועים מלחיצים ולא נעימים. הן דורשות מאיתנו להתאפס מהר וכבר בזירת התאונה לבצע פעולות בירוקרטיות ולדאוג לעצמנו. יש מספר דברים שחשוב מאוד

החלטתם להתגרש? למדו מה עושים עכשיו

ההחלטה לסיים את הנישואים היא אחת ההחלטות המאתגרות ביותר, המסמנת את תחילתו של פרק משמעותי בחיים. אם החלטתם להתגרש, חשוב שתיגשו אל התהליך עם הבנה

עו''ד כפיר דיין דובב
עו”ד זכויות רפואיות כפיר דיין דובב

משרד עו"ד כפיר דיין דובב שם לו למטרה להילחם את מלחמתכם. אנו נרתום את הניסיון והידע המקצועי שלנו על מנת לוודא כי זכויותיכם נשמרות, נסייע לכם לקבל את הכספים המגיעים לכם, ונפעל בנחישות חסרת פשרות לקבלת הפיצוי המרבי עבורכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?