חמש סיבות בגללן תפנו לעו"ד נזיקין

ניתן להגיש תביעת נזיקין  בסיוע עורך דין, הן עבור נזקי גוף והן עבור נזקי רכוש. תהליך התביעה ומיצוי הזכויות המגיעות לכם והדרישה לקבלן מהווים תהליך קשה ומסורבל. לכן מומלץ להיעזר בעורך דין נזיקין אשר יודע ומכיר את החוקים וההליכים הרלוונטיים על מנת להשיג את מקסימום הפיצויים המגיעים לכם כדין. במאמר זה נציג חמש סיבות לפנות לעורך דין נזיקין.

 

תביעה נגד עירייה

הסיבה הראשונה לפנות לעורך דין נזיקין הוא לשם הגשת תביעה כנגד העיריה או המועצה המקומית. העירייה מחויבת להפעיל את סמכויותיה ולנקוט אמצעים סבירים על מנת למנוע נזק בתחום שיפוטה. אדם הניזוק ממפגע בשטחים ציבוריים זכאי לפיצוי לאחר הגשת תביעת נזיקין לבית המשפט. לבירור סיכויי תביעה כנגד עירייה פנו לשירותי עורך דין נזיקין אלעד רייך

 

נשיכת כלב

סיבה נוספת לפנות לעורך דין נזיקין היא במקרה של נשיכת כלב. ניתן להגיש תביעת נזיקין בגין נשיכת כלב נגד הבעלים של הכלב או חברת הביטוח שלו וזאת בגין רשלנות או מחדל בהתאם לסעיפי החוק הרלבנטיים בפקודת הנזיקין. חשוב כבר בשלב הראשוני לבדוק האם יש לבעלים של הכלב כיסוי ביטוחי שכן הליכי גביית הפיצויים קלים יותר מול חברת הביטוח.

 

תאונות עבודה

הסיבה השלישית בה נדון לפנייה לעורך דין נזיקין היא לשם הגשת תביעת נזיקין בנוסף לתביעה המוגשת לביטוח הלאומי. דוגמאות המצדיקות תביעה כנגד המעסיק הן לאחר פגיעה ממכונה לא בטיחותית כאשר לא נשמרו כללי הבטיחות, התמוטטות של קיר או פגיעה מחפץ כבד. כאשר העובד נפגע במהלך העבודה כתוצאה מכך שנפל עליו חפץ כבד ניתן יהיה לתבוע את המעביד.

 

רשלנות רפואית

הסיבה הרביעית לפנייה לעורך דין נזיקין היא לשם הגשת תביעת רשלנות רפואית. יש מגוון רחב של מצבים שעשויים להוביל לתביעת רשלנות רפואית כאשר רוב תביעות הרשלנות הרפואית קשורות לרשלנות באבחון, טיפול רשלני ואי מתן אזהרה לפני פרוצדורה רפואית. במקרה של אי אזהרה הרופא או המוסד עשויים להיתבע בגין רשלנות רפואית במידה והסיכון יתממש.

 

שימוש במוצר פגום

הסיבה החמישית לפנייה לעו"ד נזיקין הוא לשם הגשת תביעה לאחר פגיעה כתוצאה משימוש במוצר פגום. את התביעה ניתן להגיש בהתאם לחוק האחריות למוצרים פגומים על מנת לקבל את מלוא הפיצויים המגיעים לכם. על מנת שתהיה עילה מספקת לתביעה, יש להוכיח כי האדם אכן נפגע בגלל המוצר הפגום אותו ייצר או ייבא הנתבע בהליך.

בנוסף, יש להוכיח כי המוצר אכן היה כבר פגום בעת שיצא מרשותו של הנתבע. חובת ההוכחה שלא התרשל בדיון זה מוטלת על היצרן או היבואן ואילו התובע נדרש להוכיח את שני הסעיפים הראשונים בלבד.

 

סיכום עורך דין נזיקין

לסיכום הנושא, במאמר זה הצגנו חמש סיבות ומקרים בהם כדאי לפנות לעורך דין נזיקין. הסיבות בה עסקנו הן, תביעה כנגד העירייה, לאחר נשיכת כלב, תאונת עבודה שהייתה יכולה להימנע, לאחר רשלנות רפואית ופגיעה כתוצאה משימוש במוצר פגום. בכל המקרים הללו חשוב לקבל ליווי משפטי של עורך דין שדיני נזקין הם תחום עיסוקו המרכזי.

מאזניים

 

אודות המחבר
משרד עו"ד כפיר דיין דובב
משרד עו"ד כפיר דיין דובב

עו”ד כפיר דיין דובב עוסק כעו”ד תביעות אובדן כושר עבודה, עו”ד רשלנות רפואית, תביעות סיעוד, דיני עבודה וביטוח פנסיוני. מייסד המשרד עו”ד דיין דובב שימש משך שנים רבות כמנהל בכיר באחד ממנהלי ההסדרים הפנסיוניים הגדולים במשק וכן בסוכנויות ביטוח פרטיות, ומכיר את התחום לפרטי פרטיו גם בצדו המשפטי וגם בצדו המעשי.

עו”ד דיין דובב ליווה מאות רבות של הליכים בתחומי תביעות ביטוח, רשלנות רפואית ודיני עבודה. עו”ד דיין דובב מרצה במכללת פרקטיכל המקיימת קורסים מקצועיים לעורכי דין פעילים.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
מה ההבדל בין הליך גישור להליך בוררות?

סכסוכים משפטיים ומחלוקות עסקיות הם חלק בלתי נפרד מהחיים המודרניים. ברם, לעיתים קרובות הליכים משפטיים פורמליים הם יקרים, ממושכים ומתסכלים. במאמר זה נבחן את ההבדלים

הוזמנתי לחקירת מצ"ח מה עושים?

חקירת מצ״ח היא עניין נפוץ למדי. קורה וחייל נקלע למצב לא פשוט כזה או אחר המצריך חקירה. באופן עקרון מצ״ח רשאים לפתוח חקירה נגד כל

איך אני בוחר עו"ד לתאונות עבודה?

תאונות עבודה יכולות לקרות לכל אחד מאיתנו. מדובר באירוע מטלטל ומאתגר, שלעתים קרובות משאיר אנשים לא רק עם צלקות פיזיים ורגשיות, אלא כרוך גם בהתמודדות

עו''ד כפיר דיין דובב
עו”ד זכויות רפואיות כפיר דיין דובב

משרד עו"ד כפיר דיין דובב שם לו למטרה להילחם את מלחמתכם. אנו נרתום את הניסיון והידע המקצועי שלנו על מנת לוודא כי זכויותיכם נשמרות, נסייע לכם לקבל את הכספים המגיעים לכם, ונפעל בנחישות חסרת פשרות לקבלת הפיצוי המרבי עבורכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?