כמה עולה חוקר פרטי לגילוי בגידה?

לצערנו, יש נשים וגברים רבים שמוצאים את עצמם תרים אחר חוקרים פרטיים שיבצעו מעקב אחר בן או בת הזוג, כדי לבדוק אם אלה בוגדים בהם. מקרה שאירע לפני כמה ימים, הוביל אותנו לבדוק מה הם המחירים שאנו עשויים לשלם על חקירה מסוג זה. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים העדכניים ביותר שיאפשרו לכם להכין את הארנק.

 

העלויות של חקירה פרטית מסוג זה משתנה ממקרה אחד לאחר

בירור שערכנו בנושא העלה כי העלויות של חקירות מסוג זה אינן אחידות. הצעות המחיר שאתם צפויים לקבל ישתנו בהתאם לקריטריונים שונים. הנה כמה מהבולטים שבהם:

  • צורך במעקב
  • איתור של מען
  • עבודה בשעות הלילה המאוחרות

כך שאם אתם רוצים לקבל הצעת מחיר מדויקת, עליכם לפנות אל חוקר מוסמך ומומלץ בתחום.

חוקר פרטי

אלה המחירים המשוערים שאתם צפויים לשלם

לא נשאיר אתכם ללא מידע לגבי העלויות ונציין כי שוחחנו עם כמה חוקרים פרטיים. שאלנו אותם כמה עולה חוקר פרטי לגילוי של בגידה והגענו למחירים הממוצעים הבאים:

  • איתור של מען צפוי לעלות לכם בסביבות ה – 600 ₪
  • שעת מעקב אחר בן או בת הזוג צפויה לעלות בסביבות ה – 550 ₪
  • אם תחליטו לערוך בדיקת פוליגרף לבן או בת הזוג, אתם תשלמו בסביבות ה – 1,500 ₪
  • התקנה של מכשירי האזנה או ריגול צפויים לעלות בין 1,500 ₪ ל – 6,900 ₪

 

בחירה נכונה בחוקר פרטי – כך עושים זאת היום

אתם וודאי יודעים שבחירה בחוקר פרטי זה לא עניין של מה בכך. אתם רוצים להיות בטוחים שהוא יבצע את עבודתו על הצד הטוב ביותר, מבלי שבן או בת הזוג ידעו שמישהו עוקב אחרים. לכן, ההצעה שלנו היא לפנות אך ורק אל חוקרים פרטיים שעונים על הפרמטרים הבאים:

  • בעלי ניסיון בתחום הבגידות
  • הומלצו על ידי לקוחות קודמים

ברגע שתערכו את הבירור הזה, אתם תוכלו להיות בטוחים שבחרתם נכון.

חוקר פרטי

לא יודעים איך להגיע אל חוקר פרטי מומלץ בתחום הבגידות? תשאלו את הגולשים

קריאה של מאמרים שעוסקים בבגידות בין בני זוג יגלו לכם שאתם לא לבד. אנו מציינים את עובדה זו שוב, מכיוון שחשוב לנו שתדעו שיש לכם עם מי להתייעץ טרם הבחירה בחוקר. אתם יכולים לפנות אל חכמת ההמונים ברשת ולשאול את הגולשים ברשתות החברתיות מי הוא החוקר שסייע להם בעבר והאם הם ממליצים עליו? כך תוכלו להגיע אל החוקרים הטובים ביותר בתחום שיאפשרו לכם לגלות אם החשדות שלכם נכונים.

 

לסיום

התשלום לחוקר פרטי משתנה ממקרה אחד לאחר. עכשיו אתם מודעים לעניין זה, כך שנותר לכם רק ליישם את הטיפים שהצגנו בפניכם לעיל ולבחור בחוקר הטוב ביותר שיציג בפניכם את מה שמתרחש מאחורי הגב שלכם.

חוקר פרטי

אודות המחבר
משרד עו"ד כפיר דיין דובב
משרד עו"ד כפיר דיין דובב

עו”ד כפיר דיין דובב עוסק כעו”ד תביעות אובדן כושר עבודה, עו”ד רשלנות רפואית, תביעות סיעוד, דיני עבודה וביטוח פנסיוני. מייסד המשרד עו”ד דיין דובב שימש משך שנים רבות כמנהל בכיר באחד ממנהלי ההסדרים הפנסיוניים הגדולים במשק וכן בסוכנויות ביטוח פרטיות, ומכיר את התחום לפרטי פרטיו גם בצדו המשפטי וגם בצדו המעשי.

עו”ד דיין דובב ליווה מאות רבות של הליכים בתחומי תביעות ביטוח, רשלנות רפואית ודיני עבודה. עו”ד דיין דובב מרצה במכללת פרקטיכל המקיימת קורסים מקצועיים לעורכי דין פעילים.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
עו''ד כפיר דיין דובב
עו”ד זכויות רפואיות כפיר דיין דובב

משרד עו"ד כפיר דיין דובב שם לו למטרה להילחם את מלחמתכם. אנו נרתום את הניסיון והידע המקצועי שלנו על מנת לוודא כי זכויותיכם נשמרות, נסייע לכם לקבל את הכספים המגיעים לכם, ונפעל בנחישות חסרת פשרות לקבלת הפיצוי המרבי עבורכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?