משרדים להשכרה  – כל מה שלא ידעתם

אם אתם בעלי חברה קטנה או גדולה, או שמא הינכם בעלי עסק עצמאיים, ואתם מחפשים משרד לעבור אליו בקרוב, אנו מניחים כי אתם מחפשים משרדים להשכרה. כיום ישנם מספר גורמים חשובים שכדאי לשים אליהם לב כאשר בוחרים משרד להשכיר, וזאת על מנת להבטיח שתבחרו במשרד הטוב יותר, מה שיוביל בסופו של דבר למיטביות העבודה שלכם ושל הצוות שלכם.

 

היכן ממוקם המשרד המדובר?

מיקום הינו פרט חשוב בכל אשר נוגע להשכרה של כל מבנה שהוא, על אחת כמה וכמה כשמדובר בהשכרה של משרד. ראשית כל, מבחינת מחיר ההשכרה החודשי – כמובן שאם תחפשו משרדים להשכרה בנתניה, סביר להניח שתמצאו כי עלות השכרה בהם שונה מעלות של אותו משרד בעיר אחרת, כמו חיפה לדוגמא. נוסף על כך, לאחר שבחרתם עיר בה תרצו שהמשרד יהיה ממוקם, שימו לב האם המשרד שוכן באזור שיש בו חנייה מספקת לעובדים, האם הוא בקרבת תחנת רכבת או תחנות תחבורה ציבורית, והאם יש על ידו חנויות וסופרים למיניהם. כמו כן, דעו כי ככל שהמשרד יהיה ממוקם באזור אטרקטיבי יותר, כך השכירות תעלה בהתאם, אך עשו את השיקולים בהתאם ליכולת התקציבית שלכם ולצרכים של המשרד.

 

בדקו את גודלו של המשרד ואת סידורו המרחבי

גורם חשוב בבחירת משרד שיש להתייחס אליו בהתאם הוא גודל המשרד. בדקו פרט זה, הן כאשר אתם מבררים על המשרד טרם ההגעה אליו, והן כאשר אתם מגיעים לראות את הנכס עצמו. מלבד הגודל המספרי של מבנה המשרד במטרים מרובעים, בדקו את מספר החדרים במשרד עצמו וכן את הצורה בה הם בנויים – ייתכן כי תעדיפו למשרדים בהם יושבים צוותים לדיונים ולעבודה משותפת חדרים מרובעים מאשר חדר צר וארוך, ואילו בישיבות מנהלים ההעדפה שלכם תהיה דווקא הפוכה.

 

איכות המבנה חשובה מאוד בבחירת משרדים להשכרה

כאשר אתם מגיעים לבחון את המשרדים להשכרה, יש לשים לב לגורמים כמו איכות התשתיות בו – בדקו האם המים בברזים ובשירותים זורמים היטב, וודאו כי הקירות אטומים לרעש, שימו לב שהשקעים עובדים היטב, וכן הלאה. ישנם פרטים חשובים ביותר, אשר ממבט ראשון לא נראים לעין בבירור, והם עלולים להתגלות רק לאחר קבלת המפתח, תחילת השכירות והכנסת העובדים אל תוך המשרד. לכן, על מנת למנוע טעויות וכאבי ראש מיותרים, הכינו לעצמכם רשימה של כל האיכויות שתרצו לבדוק במבנה ובדקו אותם ככל הניתן בעת הגעתכם לבחון את הנכס להשכרה.

 

לסיכום

לסיכומו של עניין, בחירת משרד להשכרה היא עניין חשוב ביותר שיש להתייחס אליו במלוא הרצינות ובכובד ראש. בחירת משרד טוב עשויה להשפיע בהחלט על עבודתם של הצוות שלכם ועל איכויות התהליכים שהם יבצעו – כאשר עובדים מרגישים שיש להם מרווח, שהחדר בו עובדים מואר, ושנעים להם לנכוח בסביבת העבודה, הם ישפרו את הביצועים שלהם בכמה רמות, לעיתים אפילו בלי לשים לכך לב בצורה מודעת, והדבר נוגע כמובן גם אליכם, המנהלים. בהצלחה!

לחיצת יד

 

אודות המחבר
משרד עו"ד כפיר דיין דובב
משרד עו"ד כפיר דיין דובב

עו”ד כפיר דיין דובב עוסק כעו”ד תביעות אובדן כושר עבודה, עו”ד רשלנות רפואית, תביעות סיעוד, דיני עבודה וביטוח פנסיוני. מייסד המשרד עו”ד דיין דובב שימש משך שנים רבות כמנהל בכיר באחד ממנהלי ההסדרים הפנסיוניים הגדולים במשק וכן בסוכנויות ביטוח פרטיות, ומכיר את התחום לפרטי פרטיו גם בצדו המשפטי וגם בצדו המעשי.

עו”ד דיין דובב ליווה מאות רבות של הליכים בתחומי תביעות ביטוח, רשלנות רפואית ודיני עבודה. עו”ד דיין דובב מרצה במכללת פרקטיכל המקיימת קורסים מקצועיים לעורכי דין פעילים.

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מידע נוסף סביב הנושא
מה ההבדל בין הליך גישור להליך בוררות?

סכסוכים משפטיים ומחלוקות עסקיות הם חלק בלתי נפרד מהחיים המודרניים. ברם, לעיתים קרובות הליכים משפטיים פורמליים הם יקרים, ממושכים ומתסכלים. במאמר זה נבחן את ההבדלים

הוזמנתי לחקירת מצ"ח מה עושים?

חקירת מצ״ח היא עניין נפוץ למדי. קורה וחייל נקלע למצב לא פשוט כזה או אחר המצריך חקירה. באופן עקרון מצ״ח רשאים לפתוח חקירה נגד כל

איך אני בוחר עו"ד לתאונות עבודה?

תאונות עבודה יכולות לקרות לכל אחד מאיתנו. מדובר באירוע מטלטל ומאתגר, שלעתים קרובות משאיר אנשים לא רק עם צלקות פיזיים ורגשיות, אלא כרוך גם בהתמודדות

עו''ד כפיר דיין דובב
עו”ד זכויות רפואיות כפיר דיין דובב

משרד עו"ד כפיר דיין דובב שם לו למטרה להילחם את מלחמתכם. אנו נרתום את הניסיון והידע המקצועי שלנו על מנת לוודא כי זכויותיכם נשמרות, נסייע לכם לקבל את הכספים המגיעים לכם, ונפעל בנחישות חסרת פשרות לקבלת הפיצוי המרבי עבורכם.

צריכים סיוע וליווי משפטי?